Following online trends: Πρέπει τα brands να τα ακολουθούν;

Στον κόσμο του διαδικτύου, που είναι ένα διευρυμένο περιβάλλον που εξελίσσεται και αλλάζει διαρκώς, το θέμα των trends είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Συγκεκριμένα, παρατηρείται ένα, πολλές φορές, εφήμερο virality να δημιουργείται γύρω από τάσεις που έχουν απήχηση και ακολουθούνται από το ευρύ κοινό αλλά και τις επιχειρήσεις.  Είναι αυτή μια σωστή τακτική που ακολουθούν τα brands;…

TikTok: Αλλάζει τα δεδομένα στο Influencer Marketing

Το TikTok (πρώην Musica.ly) είναι μια καινούργια Social Media πλατφόρμα, η οποία γνώρισε ραγδαία αύξηση κατά την διάρκεια της πρώτης καραντίνας, τον Μάρτιο του 2020. Καθώς ο πλανήτης περνούσε σχεδόν όλη την ημέρα στο σπίτι, το content του TikTok, αποτελούμενο από viral dances, challenges, memes κλπ., ήταν μια μορφή online διασκέδασης.  Σήμερα το TikTok έχει…

Google Multisearch: Νέα δυνατότητα ταυτόχρονης αναζήτησης με εικόνα και κείμενο

Ένα χρόνο μετά την πρώτη ανακοίνωση της τεχνολογίας Multitask Unified Model (MUM) η Google εισάγει ένα νέο τρόπο αναζήτησης, χρησιμοποιώντας συνδυασμό κειμένου και εικόνων ταυτόχρονα. Αυτή η νέα δυνατότητα έρχεται για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών της Google. Το εργαλείο αυτό σχεδιάστηκε ώστε να χρησιμοποιείται για αναζητήσεις που δεν είναι τόσο απλές όσο μια…